Till vårt kontor på Norrlandsgatan 15 i Stockholm söker vi dig som brinner för service och administration och vill jobba extra som Office Assistant.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär arbete på heltid (7,5h/dag, mån-fre) ca 3-6 veckor under sommarveckorna 28-33. Utöver det, extraarbete vid behov under vår, höst och vinter (ca 1 dag/vecka). Arbetstiderna kan variera under vardagar mellan kl.07.30-20.00. Start så snart som möjligt.
Som Office Assistant kommer du tillsammans med dina kollegor inom Facility Management att hantera varierande arbetsuppgifter med fokus på att ge ett kvalitativt bemötande gentemot såväl externa besökare som kollegor på kontoret. Du kommer dessutom att assistera dina kollegor inom andra avdelningar med diverse administrativa uppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter:
– hantera telefonväxel och annan teknisk utrustning vid exempelvis videosamtal och presentationsteknik i mötesrum
– ta emot besökare och förbereda i våra mötesrum med förtäring, dryck och kontorsmaterial
– cateringbeställningar, interna och externa
– hantera bokningar och beställningar gällande resor, material mm.
– posthantering, skicka bud och rekommenderade brev
– säkerställa att våra lokaler är trevliga, rena och inbjudande samt iordningställande av arbetsplatser och övriga lokaler
– assistera jurister och övriga i support-personalen med diverse administrativa uppgifter
– kontakt med hyresvärd och leverantörer
Din profil
Vi söker dig som gillar att arbeta med service, har en känsla för detaljer med ett öga för det lilla extra då vi strävar efter att överträffa våra klienters förväntan. För att du ska trivas i rollen tror vi att du är en problemlösare och har förståelse för att dagens agenda är dynamisk och hela tiden under förändring. Det är stundtals ett högt tempo och ofta kort framförhållning och därför är det viktigt att du trivs med att arbeta i en omväxlande miljö samt att du är noggrann och strukturerad. Då rollen innebär att arbeta nära dina kollegor inom Facility Management och olika verksamhetsgrupper behöver du också ha lätt för samarbete.
Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska. Krav är att du har mycket god IT-vana och kunskap i Office-paketet.
Ansök
Ansök genom att skicka in CV, personligt brev och i övrigt relevanta intyg/betyg. Sista ansökningsdag är den 9 maj.
Hanteringen av ansökningar och intervjuer kommer att ske löpande och vi ser fram mot att få dina handlingar så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktperson
Sandra Bråborg
08-506 320 00